چیست: بک لینک
نوشته شده توسط : مهمان نواز


بک پیوند به آسانی پیوندی از یک سایت به سایت دیگر میباشد. موتورهای کاوش مانند Google از بک پیوند تحت عنوان یک سیگنال مرتبه بندی به کارگیری می نمایند چون هنگامی یک وبسایت به سایت دیگری لینک و پیوند مییابد ، بدین مفهوم میباشد که آن ها اعتقاددارند محتوا شایان توجه میباشد. بک لینک و پیوند با کیفیت عالی میتواند به ارتقا درجه بندی وبسایت و روءیت کرد در نتیجه ها موتور کاوش (سئو) یاری دهد.

بک پیوند چه است

بک لینک و پیوند چه گونه عمل می نماید؟
بک پیوند ها نقش مهمی در الگوریتم موتور کاوش ، seo و استراتژی کلی شما برای پرورش تارنما شما دارا هستند .

بی آلایش ترین رویکرد برای تفکر کردن بک لینک و پیوند تحت عنوان مکالمه دربین وبسایت ها میباشد.

برای مثال ، جان یک وب لاگ نویس میباشد ، و یک نوشته‌علمی بسیار جذاب راجع به یک اتفاق افتاد ورزشی می نویسد.

بلاگ نویس دیگری ، سامانتا ، هنگام به اشتراک گذاشتن نگرش خویش ، به نوشته‌ی علمی لینک و پیوند می‌دهد. از‌آن‌جا‌که ایشان راجع‌به زمینه موردنظر در وبسایت پر اسم و رسم خبرنامه آنلاین خویش می نویسد ، این فرمان سبب ساخت پیوندی برای پست جان میگردد.

از آن‌جا که روزنامه آنلاین دوستداشتنی میباشد ، بخش اعظمی از تارنما های دیگر به نوشته‌ی‌علمی ایشان لینک میخورند. این دستور توان خبرنامه آنلاین را ارتقاء میدهد و نوشته‌ی علمی جان نیز از یک تارنما دارای اعتبار بک لینک و پیوند پیوند ارزشمندی اخذ می نماید.

در واقع این یک موفقیت-پیروزی میباشد.

گونه های بک لینک و پیوند
بک پیوند دو نوع مهم داراست و یک کدام از آن ها ارزشمند خیس از دیگری میباشد. بیایید نگاهی سریع به هرمورد و طرز تأثیر آن‌ها بر وبسایت شما بیندازیم.

گونه های بک پیوند

یک برچسب Nofollow به موتورهای کاوش میگوید که از یک لینک و پیوند دیده پوشی نمایند. آنان هیچ ارزشی از یک وبسایت به وبسایت دیگر منتقل نمی‌کنند. بدین ترتیب ، به صورت معمول آن‌ها در بهبود جايگاه کاوش یا این که روءیت کرد شما اثر گذار نیستند.

پیوندهای Dofollow نوعی بک لینک و پیوند میباشد که کلیه میخواهند. تنها بخاطر داشته باشید اشخاصی که از تارنما های دارای اعتبار می‌آیند بیشترین قیمت را دارا‌هستند. این نوع بک لینک و پیوند می‌تواند به بهبود سکو بندی موتور کاوش گر شما یاری دهد.

با این درحال حاضر ، پیوند های dofollow وجود دارااست که بد یا این که \"سمی\" در لحاظ گرفته میگردند. این ساخت بک لینک رایگان  از سایتهای مشکوکی میایند یا این که با شکستن وضعیت سرویس ها موتور کاوش به دست میایند.

این ممکن میباشد سبب گردد گوگل وب سایت شما‌را جریمه نماید یا این که حتی آن را از فهرست بیرون نماید . به خاطر داشته باشید ، این مرتبط با کمیت بک پیوند وجود ندارد بلکه کیفیت آن تفاوت در مرتبه بندی را ساخت می نماید.





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: